Najčastejšie kladené otázky

Akým kurzom sa mi prepočíta suma dobierky, ktorú si chcem zaslať do Českej republiky a chcem platiť menou CZK?

Objednávka, ktorú si spravíte na našej stránke je v EUR. Menu euro si vynásobte aktuálnym kurzom NBS zo dňa prechodu balíka cez hranice. K tejto sume sa priráta 1,5% za náklady spojené s hotovosťou.  Výslednú sumu bude v CZK požadovať od Vás kuriér. 
 

Môžem zadávať objednávky prostredníctvom e-mailu alebo telefonicky?
Objednávky sú prijímane prostredníctvom objednávkového formulára na stránke, ale môžete zadávať objednávky prostredníctvom emailu info@kabelkynet.sk alebo aj telefonicky na číslo.

 

Aké sú možnosti platby za objednaný tovar?
Ponúkame 3 možnosti platby:

  1. Bankovým prevodom na číslo účtu pre platbu vopred: Číslo účtu: 6096617001/5600

                                                                                                       IBAN: SK66 5600 0000 0060 9661 7001

       2. Klasicky na dobierku, kde za tovar zaplatíte pri odbere.

       3. Platba kartou. / prípadné výpadky systémov nijak nevieme ovplyvniť /

spôsob platby si zvolíte pri zadaní objednávky v nákupnom košíku. Ak si zvolíte možnosť platby bankovým prevodom, zásielka Vám bude odoslaná po pripísaní peňazí na náš účet. Spravidla to trvá 2-pracovné dni. Tento proces samozrejme môžete urýchliť zaslaním dokumentu o zaplatení na náš e-mail. Pri platbe kartou, ak je tovar na sklade, posielame balík obratom do 24 hodín, pretože tento spôsob platby umožňuje okamžité pripísanie finančných prostriedkov na náš účet.

 

Máte skutočne tovar skladom naozaj SKLADOM?
Mnoho e-shopov uvádza, že tovar majú na sklade, pričom to nie je pravda. Neskôr upresňujú, že tovar je na sklade u dodávateľa alebo u výrobcu a doba dodania tovaru sa predlžuje.  Preto v našom e-shope píšeme tovar SKLADOM len na tie výrobky, ktoré máme skutočne skladom.

 

Kedy mi bude doručený objednaný tovar?
Objednávky prijímame celý deň. Tovar, ktoré máme skladom odosielame do 24 hodín. Ak je objednávka zadaná cez víkend, tovar balíme a odosielame v najbližší pracovný deň. V prípade, že tovar nemáme na sklade, ihneď kontaktujeme výrobcu, ktorý zadá kabelku do výroby. ( Tento proces výroby a šitia kabelky trvá do 17 dní). Klienta hneď po zadaní objednávky informujeme o tom, kedy mu bude tovar približne doručený.

 

Akým spôsobom mi bude tovar doručený?
Objednaný tovar doručujeme týmito spôsobmi:

1.prostredníctvom kuriérskej spoločnosti UPS - garantujú doručenie do 2 pracovných dní, ale najčastejšie býva tovar doručený  do 1 pracovného dňa. Klient si môže sledovať stav zásielky  prostredníctvom portálu UPS sledovania zásielok. Sledovacie číslo Vám bude doručené SMS-správou a e-mailom. Číslo prosím vás uvádzajte v klasickom tvare:( príklad 0902 123 456 )

2.prostredníctvom pošty: garantujú doručenie do 5 pracovných dní, ale zvyčajne to trvá spravidla do 2 pracovných dní. Klient si taktiež môže sledovať stav zásielky, prostredníctvom portálu Slovenskej pošty. Sledovacie číslo Vám bude doručené prostredníctvom e-mailu.
 

Aká je cena poštovného pri nákupe tovaru?
Platba za poštovné pri nákupe DO 39.99

 

Slovenská pošta

Kuriérska spoločnosť

Slovenská republika

 

 

Platba kartou

3€

3€

Platba na účet

3€

3€

Dobierka

4€

4€

Česká republika

 

 

Platba kartou

-----

5€

Platba na účet

-----

5€

Dobierka

-----

5€

 

 

 

 

Platba za poštovné pri nákupe NAD 39.99 €

 

Slovenská pošta

Kuriérska spoločnosť

Slovenská republika

 

 

Platba kartou

0€

0€

Platba na účet

0€

0€

Dobierka

1€

1€

Česká republika

 

 

Platba kartou

-----

0€

Platba na účet

-----

0€

Dobierka

-----

1€

 

 

 

Aké sú poplatky za zrealizovanie platieb?

Platba kartou

0€

Platba prevodem

0€

Dobírka

1€

 

 

Je možné vykonať zmeny v objednávke alebo v spôsobe platby?
Ak by ste chceli vykonať zmeny v objednávke alebo zmeniť zvolený spôsob úhrady, napíšte nám prosím e-mail na adresu info@kabelkynet.sk.

 

Môžem vrátiť tovar bezdôvodne?
Samozrejme, že tovar môžete vrátiť do 30  dní nepoužívaný, s visačkami a to  bezdôvodne. Ak nám uvediete dôvod vrátenia tovaru, budeme radi, pretože tak vylepšíme niektoré naše nedostatky, aby sme sa lepšie vcítili do požiadaviek našich klientov. Viac sa dočítate na reklamačných podmienkach.

 

Ak sa mi tovar nepáči, môžem ho vymeniť za iný tovar?
Ak sa Vám tovar nepáči, môžete ho vymeniť za iný tovar, pričom tovar nesmie byť použitý, pričom dopravu za bezdôvodné vrátenie tovaru nehradíme. Viac o vrátení tovaru na našu adresu sa dočítate tu.

 

Do koľkých dní mi budú vrátené peniaze pri vrátení tovaru?
Peniaze pri vrátení tovaru zasielame ihneď po obdŕžaní zásielky od kupujúceho. Ako informáciu kupujúci dostáva na email z objednávky potvrdenie z banky o odoslaní finančných prostriedkov z nášho účtu.

 

Je možné zrušiť už objednaný tovar?
Áno je možné zrušiť, ale  prosím informujte nás prostredníctvom e-mailu na info@kabelkynet.sk.

 

Musím Vám písať e-mail o vrátení zásielky k Vám?
Ak posielate Vašu zásielku späť k nám a použijete Slovenskú poštu, tak nám prosím napíšte na info@kabelkynet.sk, poinformujte nás o čísle poštového hárka, aby sme aj my môhli zásielku sledovať  a tak ju očakávať. Vyhneme sa tak spoločne vráteniu zásielky späť k Vám.  

 

 

 

top